Utgång

I lördags var de dax för utgång, & vi hade äntligen fått ihop nästan hela gänget, de var ju ett tag sen...! De började lite flashigt med att åka limousin in till stan😏 Vi började på ett ställe som hette Grappa, ganska så mysigt ställe, förutom att solen inte kunde tränga sig igenom de höga höghusen, så de var lite kallt😡 Inte kul för en fryslort som mig😒 Vi tog några glas & efter ett par timmar så gick halva gänget vidare till Snaps. Alltid lika irriterande när man kommer in dit & kommer på att dom inte tar kort ute😳 Ställa sig i bankomatkön inne på snaps, & sedan beställa lite Rosé😊 efter nån timme så kom resten av gänget, & de vart genast så mkt trängre med 9pers, men så mkt varmare😂 De tråkiga var att man (dvs jag) aldrig riktigt kom igång... Humöret var ju där, ett tag iaf, men sen gick de bara nedför, kom aldrig till toppen där man brukade vara en gång i tiden😩😂 Gammal??😱 Nåja, denna kväll blev tyvärr lugn, med gyros med bröd som avslut på kvällen. Rickard kom & hämtade mig & Tessan runt 13-13.30, skönt med skjuts hem, kommunalt är verkligen inte min grej✋ 




Jossan
2015-07-01 @ 11:31:19

Asså den klänningen 😍 Wow!! 👍🏼

Svar: Byxdress, så grym😍😚 Du får gärna låna gums😉
Jessica Rustas

Jossan
2015-07-01 @ 16:21:15

😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

shoppingforfun.blogg.se

Shopping och mode

RSS 2.0