Mina tjejer & jag❤️

Idag har vi bara varit vi tjejer, hela dagen... & jag har njutit som bara den, att bara få umgås & vara med mina fina❤️ Vi har varit hos doktorn för att titta på Isabelles bett på kroppen, vi har varit i Nacka Forum & fikat & fönstershoppat, vi tog även en sväng till Sickla där dom hade nån frågehörna där man svarade på frågor om Ö&B, & som tack för hjälpen så fick man en kexchoklad, gissa om Isabelle & Ella  var nöjda😂 Blev lite nytt smink från Kicks oxå😊 Hem & laga mat, ugnssteks kyckling med ris & sallad😋 Sen har de varit gymnastikövningar på högsta nivå här hemma, hur ska dom klara sig utan träning i 8v??😱 Jordgubbar med mjölk till efterrätt & sen mys i soffan, vilken underbar dag❤️ 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

shoppingforfun.blogg.se

Shopping och mode

RSS 2.0